. Біликівський навчально-виховний комплекс - Посадова інструкція прибиральника службових приміщень
Біликівський навчально виховний комплекс Миргородської районної ради
Вівторок, 06.12.2016, 20:58
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Наше опитування
Ваш найулюбленіший предмет?
Всього відповідей: 104

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

„ПОГОДЖЕНО”                                                                   „ЗАТВЕРДЖУЮ”

   Голова профкому                                                          Директор ­­­­­­­_____________ НВК

 „ __ „ ___________ 2011 року                                                „ __ „ _____________ 2011 року

 

           

      

Посадова  інструкція  прибиральника  службових  приміщень

__________________________________________________

(прізвище, ім 'я, по батькові)

 

  1. Загальні положення
    1. Прибиральник службових приміщень приймається на роботу і звільняється з неї директором школи за поданням заступника директора з адміністративно- господарської роботи (без вимог до освіти й досвіду роботи).
    2. Прибиральник службових приміщень підпорядкований безпосередньо заступнику директора з адміністративно-господарської роботи.
    3. У своїй роботі прибиральник службових приміщень керується правилами санітарії та гігієни щодо утримання приміщень школи; інструкціями щодо призначення та упорядкування обладнання, яке обслуговується; правилами прибирання, безпечного користування миючими та дезінфікуючими засобами, експлуатації санітарно-технічного обладнання; загальними правилами й нормами охорони праці, виробничої санітарії та протипожежного захисту, а також Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку школи, цією Інструкцією.
  2. Функції

Головне завдання прибиральника службових приміщень —підтримка належного санітарного стану і порядку на закріпленій за ним ділянці.

  1. Посадові обов'язки

Прибиральник службових приміщень виконує такі обов'язки;

  1. Прибирає закріплені за ним службові та навчальні приміщення школи (класи, кабінети, коридори, сходи, санвузли, туалети тощо).
  2. Прибирає пил, підмітає та миє стіни, підлогу, віконні рами та скло, меблі та килимові вироби.
  3. Очищує урни і промиває їх дезинфікуючим розчином, збирає сміття і відносить його на смітник у дворі.
  4. Очищує та дезінфікує унітази, раковини та інше санітарно-технічне обладнання.
  5. Дотримується правил санітарії та гігієни у приміщеннях і здійснює провітрювання останніх; вмикає та вимикає освітлення у встановленому режимі.
  6. Готує до використання з дотриманням правил безпеки необхідні миючі та дезинфікуючі розчини.
  7. Дотримується правил техніки безпеки та протипожежної безпеки.
  8. Доглядає за порядком на закріпленій за ним ділянці, тактовно запобігає порушенням порядку з боку учнів і у випадку непослуху сповіщає про це чергового педагога.
  9. На початку і в кінці кожного робочого дня здійснює обхід закріпленої за ним ділянки з метою перевірки стану обладнання, меблів, замків, віконного скла, кранів, раковин, санвузлів, електроприладів (вимикачів, розеток, ламп тощо) та опалювальних приладів.
  1. Права

Прибиральник службових приміщень має право на:

  1. Отримання миючих засобів, інвентарю та обтирочного матеріалу, приміщення для їх зберігання.
  2. Отримання спецодягу відповідно до встановлених норм.
  1. Відповідальність
    1. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних наказів і розпоряджень адміністрації школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, встановлених цією Інструкцією, прибиральник службових приміщень несе дисциплінарну відповідальність у порядку, визначеному трудовим законодавством,
    2. За завдані школі та учасникам освітнього процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки прибиральник службових приміщень несе матеріальну відповідальність у порядку і межах, встановлених трудовим і/чи цивільним законодавством.
  2. Взаємовідносини (зв’язки за посадою)

Прибиральник службових приміщень:

  1. Працює в режимі нормованого робочого дня за графіком, складеним виходячи з 40-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи за поданням заступника директора школи з адміністративно-господарської роботи.
  2. Проходить інструктаж з правил санітарії та гігієни, правил прибирання, безпечного користування миючими та дезинфікуючими засобами, експлуатації санітарно-технічного обладнання, а також з техніки безпеки та пожежної безпеки під керівництвом заступника директора школи з адміністративно-господарської роботи.
  3. Негайно сповіщає робітника з обслуговування і поточного ремонту будівель, споруд І обладнання про несправність електро- і санітарно-гігієнічного обладнання, поламані двері, замки, вікна, розбите скло на закріпленій за ним ділянці.

 

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений(а) _____________________________________

 

 

Розроблено завідуючим господарством ________________________________________

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі сайту
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
  • Блог методиста Миргородського РМК Рожко Інни Сергіївни

  • Архів записів

    Copyright MyCorp © 2016 Конструктор сайтів - uCoz