. Біликівський навчально-виховний комплекс - Папка класного керівника
Біликівський навчально виховний комплекс Миргородської районної ради
Вівторок, 21.11.2017, 04:07
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту

Наше опитування
Ваш найулюбленіший предмет?
Всього відповідей: 118

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Зразок плану виховної роботи класного керівника

РОЗДІЛ І.

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З КЛАСОМ

Орієнтовний перелік документації, яку веде класний керівник:

· Класний журнал.

· Особові справи учнів.

· Табелі успішності учнів.

· План виховної роботи.

· Конспекти виховних годин, годин спілкування, диспутів.

· Розробки сценаріїв виховних заходів.

· Тека психолого-педагогічних спостережень.

· Щоденник роботи з „важкими” дітьми.

· Протоколи батьківських зборів.

· Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

· Літопис або документи класних справ.

Циклограма класного керівника

Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

1. Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.

2. Визнана роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.

3. Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.

4. Вивчення учнів, учнівського колективу.

5. Організація виховання та згуртування учнівського колективу.

6. Організаційно-педегогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.

7. Розвиток особистості, її творчого потенціалу.

8. Робота з батьками, індивідуальний вплив.

Зміст роботи класного керівника.

· Вивчення учнів.

· Об’єднання учнів у колектив.

· Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.

· Робота з батьками та громадськістю.

· Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.

· Співпраця із шкільним психологом.

· Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.

· Індивідуальна робота з учнями.

· Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Пам’ятка щодо проведення виховних годин

Мета проведення:

· Вивчити індивідуальні особливості учнів під час неформального спілкування.

· Пізнати інтереси учнів, зрозуміти їхні переживання та мотиви поведінки.

· Обговорювати поточні події класу, селища, держави.

Форми проведення:

· Вільне спілкування вчителя з учнями.

· Бесіди на заплановані теми.

· Обговорення актуальних статей з газет.

· Обговорення кінофільмів, книжок, вистав.

· Зустріч із цікавими людьми.

· Усні журнали.

РОЗДІЛ ІІ.

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ РІК

Аналіз виховної роботи класу за 20__/20__ н.р.

У класі навчається __ учень. З дітьми працюю з __ класу (20__ рік). За цей період склад колективу суттєво не змінився.

Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

За підсумками минулого навчального року успішність складає:

· Високий рівень – __ учнів: ПІП____________________________

· Достатній рівень – __ учнів;

· Середній рівень – __ учнів;

· Початковий рівень – ___

 

 

Батьківський комітет :

голова: _________________________

члени: ___________________________________________________

Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

РОЗДІЛ ІІІ.

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ

1.Анкетні дані


2. Соціально-педагогічний паспорт класу

 

Загальна кількість учнів –

· Дівчат – 

· Хлопців –

№ п/п

Категорії

Прізвище, ім’я по батькові учня

Домашня адреса, телефон

1.

Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування

   

2.

Напівсироти: · Без батька; · Без матері.

   

3.

Діти-інваліди

   

4.

Неповні сім’ї: · Сім'ї без батька.

   

5.

Малозабезпечені сім'ї

   

6.

Неблагополучні сім'ї: · Батьки пиячать; · Не справляються з обов’язками; · Не приділяють належної уваги; · Батьки на обліку в міліції.

   

7.

Схильні до правопорушень: · Порушують дисципліну;

   

 

3. Учнівське самоврядування класу

Назва класу:

Лідер класу (П.І.):

Центри учнівського самоврядування

Прізвище, ім'я учнів

Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування

„Дозвілля”

 

Організація дозвілля учнів через колективні творчі справи; відзначення традиційних шкільних свят; підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, виставок, змагань.

„Пошук”

 

Вивчення історії та культури рідного краю; пропаганда та розвиток традицій рідного краю; пошукова робота по відтворенню історії діяльності школи; оформлення літописів класу, школи.

„Турбота”

 

Організація діяльності по охороні природи; виховання доброти, співчуття, людяності через корисні справи; допомога ветеранам війни та праці, інвалідам; організація благодійних акцій, трудових десантів; контроль за сан станом, озеленення класних кімнат та школи, шанобливим ставленням до шкільного майна та підручників.

„Здоров’я”

 

Організація спортивно-масової роботи в класі, школі; проведення фізичної зарядки; робота спрямована на антирекламу шкідливих звичок серед учнів.

„Інтелект”

 

Забезпечення взаємодопомоги в навчанні; ведення екрану успішності; організація учнів до участі в предметних тижнях, олімпіадах; підготовка матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких годин, інтелектуальних ігор.

Прес-центр

 

Художнє оформлення загально шкільних та класних заходів; випуск тематичних стіннівок; випуск тематичної газети; участь в шкільних та міських конкурсах плакатів, малюнків, фотографій; оформлення літописів класу, школи.

„Феміда”

 

Організація чергування в класі, школі; контроль за відвідуванням учнями школи, спізненнями; дотримання культури учнів, охайного зовнішнього вигляду; робота з профілактики правопорушень серед учнів класу.

РОЗДІЛ ІV.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В РОБОТІ З КЛАСОМ

  • Методична проблема школи.
  • Методична проблема класу.
  • Завдання виховної роботи на 20__/20__ н.р.

РОЗДІЛ V.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

Характеристика класного колективу

І. Склад класу

У ___ класі навчається ___учнів, з них ____ дівчат і ____хлопців. Клас вікової норми.

Показники успішності:

· Учнів з високим рівнем навчальних досягнень -

· Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень – ;

· Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень – ;

· Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень- .

Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування.

ІІ. Згуртованість класу

За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:

· __% дітей проявляють себе активно в житті колективу;

· __% дітей мають середній рівень активності;

· __% дітей не цікавляться справами колективу.

ІІІ. Організованість класу

IV. Громадська думка у класі

VІ. Актив класу

VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних годин спідкування:

РОЗДІЛ VІ.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

1. Правове виховання

2. Родинне виховання

3. Національно-патріотичне виховання

4. Трудове виховання

5. Естетичне виховання

6. Морально-етичне виховання

7. Екологічне виховання.

РОЗДІЛ VІІ.

ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Напрямки виховної роботи

1 тиждень

2 тижден

3 тиждень

4 тиждень

Правове виховання

     

 

Родинне виховання

     

 

Національно-патріотичне виховання

     

 

Трудове виховання

     

 

Естетичне виховання

     

 

Морально-етичне виховання

     

 

Екологічне виховання

     

 

Формування здорового способу життя

     

 

Розвиток пізнавальної активності

     

 

Індивідуальна робота з учнями

     

 

РОЗДІЛ VІІІ.

РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ

РОЗДІЛ ІХ.

ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА З УЧНЯМИ
 

У класного керівника повинні знаходитись

1. Щоденник класу. Правила оформлення щоденника:

  • Титульна сторінка;
  • Зміст;
  • План виховної роботи;
  • Розробки виховних заходів згідно з планом;
  • Фотоматеріали участі учнів у загальношкільних та класних виховних заходів.
  • Поробки тощо.
  1. Папка попередження дитячого травматизму:
  • Титульний лист;
  • Перелік бесід щодо попередження дитячого травматизму , затверджений директором школи;
  • Розробки уроків щодо попередження дитячого травматизму з вказаною датою проведення бесіди;
  1. Оформлення класних куточків:
  • Назва класу;
  • Девіз;
  • Доручення (сектор відповідальності)
  • Куточок попередження дитячого травматизму;
  • Національна символіка;
  • Наші вітання;
  • Нагороди класу чи окремих учні
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Друзі сайту
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського
  • Блог методиста Миргородського РМК Рожко Інни Сергіївни

  • Архів записів

    Copyright MyCorp © 2017 Конструктор сайтів - uCoz